۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵

دو بازیکن تراکتور دیدار حساس با ملوان را از دست دادند

دو بازیکن تراکتور دیدار حساس با ملوان را از دست دادند

دو بازیکن تیم فوتبال تراکتور به دلیل محرومیت نمی توانند تیم خود را در دیدار برابر ملوان همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز دوشنبه ۲۷ آذر و از ساعت ۱۵ به مصاف پیکان تهران رفت. نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت اما تراکتور دو بازیکن مهم و تأثیرگذار خود را در این بازی به دلیل محرومیت برای دیدار هفته چهاردهم برابر ملوان از دست داد.

در نیمه اول سعید کریم آذر مدافع این تیم به دلیل خطا بر روی بازیکن پیکان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و به دلیل ۴ کارته شدن، مصاف با ملوان را از دست داد. در شروع نیمه دوم هم صفا هادی با خطا روی حامد پاکدل مهاجم پیکان کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا علاوه بر ۱۰ نفره شدن تراکتور، در بازی با ملوان هم غایب بزرگ این تیم نام بگیرد.

به این ترتیب پاکو خمز در بازی با ملوان در هفته چهاردهم، دو بازی کلیدی خود در خط دفاع و هافبک را در اختیار ندارد. تیم‌های تراکتور و ملوان از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۴ دی در ورزشگاه سیروس قایقران رو در روی هم قرار می‌گیرند.

با توجه به موقعیت این دو تیم در جدول رده بندی این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 5970109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ائلجه بیلن IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      7 0
      ماموریت دو جانبۀ داور: هم این بازی را به نفع پیکان و رقیبان تراکتور دربیاور، هم تراکتور را برای بازی بعدی خلع سلاح کن. داور بدبخت فقط توانست کار دوم را انجام دهد. احتمالا به خاطر این بی عرضگی دو سه هفته محروم می شود.